25 01 2014

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU |  görsel 1

07:45’de hareketle İzmir’ e 110 km. uzaklıktaki Ödemiş'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde Türkiye'nin en güzel ilk on kasabası arasında yer alan Tire bulunmakta. Ödemiş Şehir merkezinde 30 dk. serbest zamanın ardından Aydınoğulları Beyliği'nin merkezi Birgi' ye hareket ediyoruz. Birgi'de tarihi Çakırağa Konağı Müzesi, İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret edeceğimiz yerler arasında.  Birgi gezisini tamamladıktan sonra Gölcük’e hareket ediyoruz.

Gölcük göl kenarında dolaştıktan ve köy meydanında alışverişimizin ardından öğle yemeğimizi yöre lokantamız da inanılmaz bir sucuk ekmek ve ayran ziyafeti ile alıyoruz. Gölcük'ten ayrılıp doğası ile bizi büyüleyecek Bozdağ köyüne hareket ediyoruz. Köy meydanında serbest zamanımızın ardından yaklasık iki saatlik bir yolculuk için Salihli yolu ile İzmir'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde şifası ile ünlü 40 oluk şifa sularımızı içtikten sonra akşam saatlerinde İzmir'de oluyoruz ve sizlerle vedalaşıyoruz.