20 10 2014

İZMİR KÖRFEZİNDE CUMHURİYET TURLARI BALOSU

İZMİR KÖRFEZİNDE CUMHURİYET TURLARI BALOSU |  görsel 1
İZMİR KÖRFEZİNDE CUMHURİYET TURLARI BALOSU |  görsel 2

29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI ÖZEL KÖRFEZTUR PROGRAMLARI Tur Servisi Balo Servisi Parti Servisi (SERVİSLERİMİZ ÜCRETSİZDİR)   13:00 18:00 22:30 Bornova Ege Üviversitesi Kampüsü        Bornova Küçük park Colins Önü             Bayraklı Metro Önü     13:00 18:00 22:30 Buca Dokuz Eylül Ünv. Tınaztepe kampüs       Dokuz Eylül Ünv. Yurtlar Önü             Buca Dokuz Eylül Ünv. Dokuz Çeşmeler Kampüsü             Şirinyer Tanşaş Pazar Yeri Karşısı             Üçyol Maviş Büfe Önü   13:30 18:30 23:00 Güzel Bahçe Seferihisar Kavşağı       Narlıdere Belediye Önü             Dokuz Eylül Hastanesi Karşısı             İnciraltı Yurtlar Önü     ... Devamı

20 10 2014

körfez turunda nikah törenleri sünnet düğünleri

körfez turunda nikah törenleri sünnet düğünleri |  görsel 1
körfez turunda nikah törenleri sünnet düğünleri |  görsel 2
körfez turunda nikah törenleri sünnet düğünleri |  görsel 3

!!! İZMİR AŞK GEMİSİ’ NDE EVLENECEK ÇİFTLER İÇİN MUHTEŞEM FIRSAT !!! HERŞEY DAHİL NİKAH YALNIZCA … 1999 TL… ÜSTELİK 222 TL x 9 TAKSİT…  ( NİKAH + 300 ÖZEL DAVETİYE + 300 ÖZEL NİKAH ANISI + FOTOĞRAF ÇEKİMİ ) HERŞEY DAHİL NİKAH + KOKTEYL… YALNIZCA … 4999 TL … ÜSTELİK 555 TL x 9 TAKSİT … ( NİKAH + 300 ÖZEL DAVETİYE + 300 ÖZEL NİKAH ANISI + FOTOĞRAF - VİDEO ÇEKİMİ + 10 ÇEŞİT LİMİTSİZ SICAK VE SOĞUK İKRAMLAR + LİMİTSİZ ALKOLLÜ VE ALKOLSÜZ KOKTEYL + ÖZEL GEMİ PASTA + CANLI MÜZİK VE DJ + ÇOCUK KULÜBÜ + HOSTES ) HERŞEY DAHİL NİKAH ( 300 KİŞİ ) + DÜĞÜN ( 150 KİŞİ ) … YALNIZCA … 9999 TL … ÜSTELİK 1111 TL x 9 TAKSİT …  ( NİKAH + 300 ÖZEL DAVETİYE + 300 ÖZEL NİKAH ANISI + FOTOĞRAF - VİDEO ÇEKİMİ + 10 ÇEŞİT LİMİTSİZ SICAK VE SOĞUK İKRAMLAR + LİMİTSİZ ALKOLLÜ VE ALKOLSÜZ KOKTEYL + ÖZEL GEMİ PASTA + CANLI MÜZİK VE DJ + ÇOCUK KULÜBÜ + HOSTES + KÖRFEZ TURU + STANDART SÜSLEME + VIP GELİN ARABASI + ÖZEL DİKİM GELİNLİK + GELİN BAŞI + MAKYAJ ) ... Devamı

11 06 2014

izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları

izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 1
izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 2
izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 3
izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 4
izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 5
izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 6
izmir çıkışlı günübirlik Ayvalık tekne turları |  görsel 7

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile Ayvalık a hareket ediyoruz. Teknemiz ile kara ada ve maden adası karşılarında yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde balık salata olarak sınırsız yapıyor, çanlı müzik ve yarışmalar eşiğinde geziyoruz. Akşam üstü cunda adsı gezisi ardından tekrar sahile dönüyor servisimize biniyor şeytan sofrası ziyareti sonrası izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

11 06 2014

izmir çıkışlı çeşme tekne turları

izmir çıkışlı çeşme tekne turları |  görsel 1
izmir çıkışlı çeşme tekne turları |  görsel 2
izmir çıkışlı çeşme tekne turları |  görsel 3
izmir çıkışlı çeşme tekne turları |  görsel 4
izmir çıkışlı çeşme tekne turları |  görsel 5

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile çeşmeye hareket ediyoruz. Teknemiz ile koylarda yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde yapıyor, sınırsız canlı müzik ten faydalanıyoruz. Akşam üstü tekrar sahile dönüyor çeşme çarşısında vereceğimiz serbest gezi ardından servisimize biniyor izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

izmir çıkışlı didim tekne turları

izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 1
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 2
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 3
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 4
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 5

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile didim a hareket ediyoruz. Teknemiz ile eşsiz güzellikteki koylarda yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde yapıyor, sınırsız canlı müzik keyfinden faydalanıyoruz. Akşam üstü tekrar sahile dönüyor servisimize biniyor izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

izmir çıkışlı didim tekne turları

izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 1
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 2
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 3
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 4
izmir çıkışlı didim tekne turları |  görsel 5

11 06 2014

izmir çıkışlı kuşadası tekne turları

izmir çıkışlı kuşadası tekne turları |  görsel 1
izmir çıkışlı kuşadası tekne turları |  görsel 2
izmir çıkışlı kuşadası tekne turları |  görsel 3
izmir çıkışlı kuşadası tekne turları |  görsel 4
izmir çıkışlı kuşadası tekne turları |  görsel 5
izmir çıkışlı kuşadası tekne turları |  görsel 6

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile kuşadsına hareket ediyoruz. Teknemiz ile milliparklar açıklarında Yunan adaları karşılarında yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde yapıyor, sınırsız gazlı içecek keyfinden faydalanıyoruz. Akşam üstü tekrar sahile dönüyor servisimize biniyor izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

http://www.izmirgunluktur.com/index.html |  görsel 1

http://www.izmirgunluktur.com/index.html TURLARIMIZ Devamı

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK ULUDAG KAYAK TURU

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK ULUDAG KAYAK TURU |  görsel 1

HAREKET SAATLERİ VE YERLERİ  : 00.00 Üçyol Kamil Koç Önü - 00.30 Ksk Anıt - 01.00 Bornova Metro         Hareket noktalarından aldığımız misafirlerimizle yolculuğumuza başlıyoruz. Yoldaki olağan molaların ardından sabah saatlerinde Bursa ya varıyoruz. Tophanede Bursa manzarası eşliğinde kahvaltımızı (Soğuk sandwich+çay) aldıktan ve Osmangazi,Orhangazi türbelerini ziyaret ettikten sonra, ikinci durağımız olan Ulucami’ye doğru yola çıkıyoruz. Koza Han ve Kapalı Çarşıda vereceğimiz serbest zamanın ardından, bir sonraki durağımız olan Tofaş Anadolu Arabaları Müzesi’ne gidiyoruz. Buradan Yeşil Türbe ve Yeşil Camii ziyaretimizi gerçekleştirmek için yola çıkıyoruz. Ziyaretimizin ardından Nostaljik Tramvay ile tur atıyoruz ve ardından Karagöz ve Hacivat Müzesini ziyaret ediyoruz. Daha sonrasında Öğle yemeği molamızı vermek için Guinness rekorlar kitabına dünyanın en büyük dönerini yaparak giren Merve Döner e gidiyoruz (Extra) ve daha sonrasında Uludağ yolunda Ulu çınar da çay molası verdikten sonra Uludağ Kayak Merkezine gidiyoruz. Burada ki serbest zamanımızın ardından ( Kayak yapmak isteyen misafirlerimiz için Ekipman ve Kıyafet konusunda yardımcı olunacaktır.) İzmir’e doğru harekete geçiyoruz. Olağan molalardan sonra gece İzmir’e varıyoruz. Bir başka  etkinliğimiz de görüşmek üzere vedalaşıyoruz.   Ücrete dahil hizmetler: * Ulaşım * Seyahat Sigortası * Rehberlik * Kahvaltı * Müze ve ören yeri girişleri * Milli Park giriş ücreti * Tramvay turu Ücrete dahil olmayanlar: * Öğlen yemegi... Devamı

EFES - ŞİRİNCE - MERYEMANA TURU

EFES - ŞİRİNCE - MERYEMANA TURU |  görsel 1

Sabah Saat 08:00 ' de hareket ediyoruz. Yolda vereceğimiz molaların ardından  Selçuk'a varıyoruz. Acenta Refakatimiz Eşliğinde Gezeceğimiz yerler: *MERYEM ANA *EFES HARABELERİ *7 UYUYANLAR ÖĞLE YEMEĞİ için SERBEST ZAMAN. Öğlen Yemeğinin ardından *ARTEMİS TAPINAĞI *İSA BEY CAMİİ' sini gezdikten sonra *SAİNT JEAN KİLİSESİ ve en son ŞİRİNCE KÖYÜNÜ ziyaret ederek İZMİR 'e dönüş yolculuğumuz başlıyor. Yolda gerekli molamızı verdikten sonra akşam saatlerinde İZMİR 'e ulaşıyoruz. Bir sonraki organizasyonun da buluşmak ümit ve dileğiyle vedalaşıyoruz. Devamı

25 01 2014

İZMİR KÖRFEZ İÇİ TEKNE TURLARI (Özel Turlar)

İZMİR KÖRFEZ İÇİ TEKNE TURLARI (Özel Turlar) |  görsel 1

İzmir Körfez İçinde ( Göztepe sahil - Kordon - Karşıyaka Sahil - Bostanlı ) Özel TEKNEMİZ İLE TUR YAPIYORUZ.   Doğum günü konseptleri; Nişan Organizasyonları; Evlilik Teklif organizasyonları; Yıldönümü kutlamaları;   TUR FİYATLARI: 25 Kişilik gruplara kadar olan organizasyonlar içindir. Urla, Alman adası güzergahı Kutlama konsepti yemeksiz ........ 1.250,00 TL Urla, Alman adası güzergahı Kutlama konsepti yemekli ............ 1.750,00 TL İzmir körfez turu 11:00 - 15:00 Arası yemeksiz turlar .................. 1.750,00 TL İzmir körfez turu 11:00 - 16:00 Arası yemekli turlar ...................... 2.250,00 TL Devamı

25 01 2014

KIMIZ ÇİFTLİĞİ NAZAR KÖY (BONCUK KÖY)

KIMIZ ÇİFTLİĞİ NAZAR KÖY (BONCUK KÖY) |  görsel 1

Sabah güzel bir gün geçirmek için 08.00'da ÜÇKUYULAR'dan 08:30 da KARŞIYAKA ANIT önünden, 09:00 da Bornova Metrodan misafirlerimizi alarak hareket ediyoruz. KEMALPAŞA KIMIZ ÇİFTLİĞİNE varıyoruz ve KAZAK TÜRK' lerinin yaşamını görsel olarak göreceğimiz ve tanıtımını oba çadırında alacağımız; ekstra KÖY KAHVALTISININ (2 Adet Tatar böreği+haşlanmış yumurta+köy peyniri+köy tereyağı+bal+reçel+siyah zeytin+yeşil zeytin+domates+salatalık ve kahvaltı boyunca SINRISIZ ÇAY) saat 14:00 a kadar buradaki aktivitelerden faydalanıyoruz. (Arzu edenler kımız (at) sütün den tadabilir- At ile gezinti yapabilir.) Bacasız bir fabrika olan NAZAR KÖYÜ görmek üzere yolumuza devam ediyoruz. Öğle yemeğimizi burada GÖZLEME+AYRAN+SARMA olarak alıyoruz. BONCUK köy de köylünün kendi evlerinde ürettiği boncukları ve boncukların şekil verildiği fırınlar yerinde görerek ölmeye yüz tutmuş zanaat ustalarıyla söyleşilerimizin ardından sevdiklerimize hediyeler akşam üzere dönüş yolculuğumuz başlıyor; Güzel bir günün sonunda doyulmaz güzellikler yaşayarak İZMİR' e doğru hareket ediyoruz. Bir sonraki organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz. Devamı

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU |  görsel 1

07:45’de hareketle İzmir’ e 110 km. uzaklıktaki Ödemiş'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde Türkiye'nin en güzel ilk on kasabası arasında yer alan Tire bulunmakta. Ödemiş Şehir merkezinde 30 dk. serbest zamanın ardından Aydınoğulları Beyliği'nin merkezi Birgi' ye hareket ediyoruz. Birgi'de tarihi Çakırağa Konağı Müzesi, İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret edeceğimiz yerler arasında.  Birgi gezisini tamamladıktan sonra Gölcük’e hareket ediyoruz.     Gölcük göl kenarında dolaştıktan ve köy meydanında alışverişimizin ardından öğle yemeğimizi yöre lokantamız da inanılmaz bir sucuk ekmek ve ayran ziyafeti ile alıyoruz. Gölcük'ten ayrılıp doğası ile bizi büyüleyecek Bozdağ köyüne hareket ediyoruz. Köy meydanında serbest zamanımızın ardından yaklasık iki saatlik bir yolculuk için Salihli yolu ile İzmir'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde şifası ile ünlü 40 oluk şifa sularımızı içtikten sonra akşam saatlerinde İzmir'de oluyoruz ve sizlerle vedalaşıyoruz. Devamı